BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

الخميس، 3 يوليو 2008

مبقيتيش محتاجاك


مبقيتيش محتاجك



مبقيتش محتاجك...ولا محتاجة هواك



مبقيتيش عايزاك ولا عايزة اعيش معاك



كان كل همى تبقى ليا ..لكن همى دلوقتى انساك



كنت بسهر لياليا مستنياك...اتارى كان وهمى معاك



مبقيتش محتاجاك ولا محتاجة هواك



لا طلباك ولا طالبة هواك...ده انا بستغرب ازاى كنت هاعيش معاك.؟



ده انت عمرك ما تبقى ليا ده حبك كان خسارة عليا



ده انا حرة وشقية ..وانت اقل من انك تبقى ليا



مبقيتيش محتاجاك ولا محتاجة هواك



خلاص هادور على حضن تانى اعيش معاه احلى الامانى



وانت شوف نفسك مع حد تانى..حد زيك ندل وانانى



مبقييتش محتاجاك ولا محتاجة هواك.

4 التعليقات:

فارس بلا جواد يقول...

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
دى اول مره ازور مدونتك
الحقيقه مدونه حلوه بجد
والبوست جميل قوى
بس للاسف فيه نبره حزن عاليه قوى
وجرح واضح انه كبير قوى

تحياتى

شهد الكلمات يقول...

اية الندالة دي
مش لما تنزلي بوست تقوليلي
ماشي ماشي احنا فينا من الحركات دي لما اشوفك

حلوة طبعا بس ده لا يعني انك مش هاتتبستفي

سفينتى يقول...

هههههه
ماشى يا شهد بس انا مقولتلكيش عشان انا قتهالك ف الفون وقولتلك انى هانزلها :)))

ميرسى يا قمر على مرورك

سفينتى يقول...

وعليكم السلام ورحمه الله وبركاته

انا مبسوطة بزيارتك يا فارس

شكرا على تعليقك الجميل